mgr Marta Gołda


doktorantka 2 rok studiów doktoranckich

Zainteresowania badawcze

Narracje transmedialne, związki literatury i sztuki w kontekście nowych mediów, media społecznościowe, reklama

Publikacje

Publikacje
Marta Gołda Literatura transmedialna  [w:] /rodzaje dyskursu /publicznego. Media-literatura-rzeczywistość red. Piotr Lehr-Spławiński, Warszawa 2011
Marta Gołda Konwergencja mediów a sztuka. Opowiadania transmedialne [w;] Problemy konwergencji mediów tomI  red. Michał Kaczmarczyk i Dariusz Rott /sosnowiec-Praga 2013

Zajęcia

Prowadzi zajęcia poetyka reklamy, krytyka tekstu reklamowego, pragmatyka mediów, twórca i moderator strony Filologia dla mediów na portalu społecznościowym Facebook, dziennikarz i redaktor współpracowała z czołowymi polskimi wydawnictwami m.in. AWR Wprost, Agora, Presspublika, Hubert Burda Media, prowadzi blog poświęcony mediom i kulturze  

WSTECZ